وبلاگ

مدل جدید پرده: بهترین مدل های پرده در سال ۲۰۱۹ چیست؟

مدل جدید پرده: بهترین مدل های پرده در سال ۲۰۱۹

پنجره ها و پرده های محیط و خانه همواره باعث زیبایی و جذابیت دو چندان می شوند. بسته به نوع محیط و استایلی که مد نظر دارید پرده‌ها می توانند میزان نور دریافتی را تنظیم کنند. مدل های جدید پرده در سال ۲۰۱۹ برای انواع پرده های کلاسیک،پرده های سلطنتی و پرده های زبرا معرفی شده اند که برای الهام گرفتن بسیار مناسب هستند. انتخاب صحیح مدل پرده می تواند تاثیر بسزایی در افزایش و یا کاهش فضای محیط داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل جدید پرده ۲۰۱۹ را مورد بررسی قرار دهیم.

مدل جدید پردهمدل های جدید پرده در سال ۲۰۱۹:

هنگامی که می خواهید که دکوراسیون خانه را تغییر دهید بسیار مهم است که متناسب با وسایل آن اینکار را انجام دهید. انتخاب مدل های جدید پرده و هماهنگ کردن آن با دیگر وسایل این امکان را به شما می دهد تا از یک دکوراسیون کاملا جدید و مناسب بهره مند شوید.

مدهای روز پرده در سال ۲۰۱۹ چیست؟

• استفاده از رنگ های بولد و تند در اولویت اول است. در سال ۲۰۱۹ خبری از پرده هایی با رنگ ظریف نیست. رنگ های بژ و حنایی دیگر جایی بین رنگ های پرده ندارند و جای خود را به رنگ های پر رنگ مانند سبز، آبی و زرد داده اند.
• ایجاد تناسب بین طرح پرده و کاغذ دیواری و وسایل خانه نیز از دیگر مد های روز پرده به شمار می رود. یکی از راه هایی که می توانید در تغییر دکوراسیون خانه از آن کمک بگیرید ایجاد سنخیت و هماهنگی بین مبلمان، کوسن ها و رنگ و طرح پرده است.

بیشتر بخوانید -اهمیت رنگ ها در دکوراسیون داخلی

• رنگ های متالیک مانند رز گلد، برنز و طلایی بار دیگر به صنعت پرده بازگشته اند.
• رنگ آبی نیز یکی از مورد پسندترین رنگ های پرده در سال ۲۰۱۹ است. رنگ های آبی آسمانی، آبی نفتی و آبی کاربنی می توانند گزینه های بسیار مناسبی برای خرید پرده در سال ۲۰۱۹ باشند.
مدل جدید پرده صاف و روشن:
بسیار مهم است که میزان نور دریافت خانه و محیط را به هنگام خرید پرده در نظر داشته باشید. اگر از نظر تعداد پنجره دچار کمبود هستید انتخاب مدل های صاف و روشن می تواند بیشترین میزان نور را به خانه شما هدیه دهد.

مدل جدید پردهمدل جدید پرده با الگوهای متناسب:

استفاده از پرده هایی با الگوهایی چاپی کوچک و جذاب که با کاغذ دیواری، روتختی و دیگر وسایل اتاق هماهنگ باشد می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

مدل جدید پردهمدل جدید پرده با رنگ های جواهری:

در سال گذشته مدل های مات پرده بازار را احاطه کرده بودند. اما در سال ۲۰۱۹ دیزاینرها و طراحان به سراغ پرده هایی با رنگ هایی که از جواهر گران قیمت الهام گرفته شده اند و درخشندگی زیبایی به محیط هدیه می دهند رفته اند. این گونه رنگ ها بسیار مناسب برای داشتن یک خانه شیک هستند. مدل های مخملی و یا ابریشمی بهترین انتخاب برای خرید پرده با این رنگ ها هستند.

برای دیدن مدل های مختلف پرده های دیباشهر کلیک کنید

مدل جدید پردهمدل جدید پرده کلاسیک لب آویز:

پرده های کلاسیک همچنان جز یکی از محبوبترین مدل های پرده به شمار می روند. این گونه پرده ها اگر به صورت لب آویز نصب شوند می توانند روح تازه ای را در هر اتاقی بدمند. پرده های لب آویز برای بزرگتر نشان دادن محیط و همچنین افزایش نور و روشنایی بسیار مطلوب و مناسب هستند.

مدل جدید پردهمدل های جدید با طرح های حاشیه ای:

یکی از جدیدترین مدل ها پرده که توسط طراحان به بازار عرضه شده است پرده هایی هستند که از طرح و تزیینات حاشیه ای بهره می برند. این مدل پرده ها یک راه هوشمندانه برای اضافه کردن سبک و استایل منحصر به فرد و مدرن به اتاق ها هستند. خرید پرده هایی با طرح های حاشیه ای می تواند یک گزینه مناسب برای تغییر استایل محیط باشد.

مدل جدید پردهپرده های رومن جدید:

استفاده از پرده های رومن با طرح های خاص و جذاب زیبایی خانه شما را دوچندان می کند. اگر از بولد بودن و جلب توجه بیش از اندازه آن ها هراس دارید می توانید برای دیوارهای اتاق از یک رنگ ساده کمک بگیرید تا ترکیب فوق العاده ای را رقم بزنید.

مدل جدید پردهمدل جدید پرده بلند:

مدل های بلند پرده به بزرگتر دیده شدن اتاق و خانه کمک شایانی می کنند. ایجاد یک تناقض میان رنگ پرده و رنگ دیوارهای اتاق شما را قادر می سازد تا محیط اطراف بسیار بزرگتر از قبل نشان دهید.

مدل جدید پرده

 مدل چدید پرده با طرح V شکل:

پرده های طرح دار برای تزیین اتاق و محیط یکی از بهترین گزینه ها هستند. از آن ها می توانند برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ها و یا حتی پذیرایی استفاده کنید. مدل هایی که طرح V شکل دارند به عنوان یکی از جذاب ترین پرده های طرح دار شناخته می شوند.

مدل جدید پرده

مدل جدید پرده با رنگ قرمز:

پرده هایی که از پارچه های قرمز رنگ استفاده می کنند برای بخشیدن روحی تازه و داشتن محیطی مدرن و زیبا بسیار مناسب هستند. با ترکیب رنگ قرمز با دیگر رنگ ها می تواند جذابیت منزل خود را چندین برابر کنید.

مدل جدید پرده

مدل جدید پرده با رنگ سرمه ای:

رنگ سرمه ای یکی از رنگ های ترند و مد در سال های اخیر است. بنابراین جای هیچگونه تعجبی نیست که از این رنگ برای دکوراسیون داخلی منازل و همچنین دیزاین پرده ها از رنگ سرمه ای استفاده شود. با استفاده کردن از پرده های سرمه ای درون محیط می توان حس امنیت و آرامش را به دیگران القا کرد.

مدل جدید پرده

مدل جدید پرده سیاه و سفید دار گلدار:

پرده های گلدار همواره به عنوان یکی از محبوبترین و جذاب ترین مدل های پرده نزد خریداران هستند. مدل های سیاه و سفید پرده های گلدار می تواند با تضادی که با محیط ایجاد می کند فضای اتاق را بزرگتر از قبل نشان داده و زیبایی را افزایش دهد.

مدل جدید پرده

مدل جدید پرده با رنگ بژ:

اگر دیوار و یا کاغد دیواری های کرمی رنگ و یا قهوه ای رنگ دارید می توانید برای ایجاد تناسب بین اجزای اتاق به سراغ مدل های قهوه ای و یا بژ بروید. بهتر است پرده ای که انتخاب می کنید کمی تیره تر از دیوارها و دیگر اجزای اتاق باشد تا بتوانید ظاهری شیک و مدرن را به منزل خود هدیه دهید.

مدل جدید پرده

منبع: https://www.decoraid.com/blog/curtain-ideas

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *