وبلاگ

پرده زبرا چیست؟ همه چیز در مور پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا: همه چیز در مورد پرده زبرا + مدل های جدید ۲۰۱۹

 

پرده های زبرا یکی از مدرن ترین و جدیدترین مدل ها پرده به شمار می روند. این دسته از پرده ها برای جلوگیری از ورود نور خورشید به محیط عالی هستند. این مدل از پرده ها به شما امکان داشتن محیطی خصوصی و خلوت فوق العاده را می دهند. ظاهر نازک و بدن نمای آن ها موجب شده تا بتوان به سه شکل از آن ها استفاده کرد. پرده زبرا را می توانید بطور کنید جمع کنید تا نهایت استفاده را از نور خورشید ببرید. می توانید با تنظیم کردن ارتفاع آن کنترل کاملی بر روی نور اتاق داشته باشید. و در صورت باز کردن کامل پرده های زبرا هیچگونه نور مزاحمی وارد محیط اتاق شما نخواهد شد. در این مقاله از سری مقالات آموزشی دیباشهر با ما همراه باشید تا پرده زبرا و مدل های جدید آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

خرید پرده زبرا

پرده زبرا

چرا باید پرده زبرا بخریم؟

یکی از عمده ترین دلایلی که موجب می شود تا به سراغ خرید این مدل ها برویم استفاده کردن از نور طبیعی خورشید است. به دلیل ناز و ظریف بودن آن ها می توانیم با تنظیم کردن ارتفاع پرده از نور طبیعی موجود بهره مند شویم. این ویژگی آن ها باعث متمایز شدن آن ها در مقایسه با دیگر مدل های پرده شده است. همچنین جایگزین خوبی برای سایه گیرهای افقی به شمار می روند. نمای مدرن و شیکی که مدل های راه راه به منزل شما می بخشند نیز از دیگر دلایل خرید آن ها هستند.

بیشتر بخوانید – راهنمای خرید پرده

ویژگی های پرده زبرا

• بافت ظریف و باریک
• عبور دادن نور خورشید
• نصب راحت و آسان
• تنوع بالا رنگ و طرح پرده
• ظاهر جذاب و مدرن

پرده زبرا

مزایای خرید پرده زبرا چیست؟

شما می توانید به این مدل از پرده ها به دو صورت متفاوت نگاه کنید. در نگاه اول می توان به آن ها به عنوان یک وسیله دکوراسیون شیک و زیبا نگاه کرد که محیط خانه را بسیار جذاب تر از قبل می کنند. در نگاه دیگر این دسته از مدل های راه راه را می توان به عنوان یک سایه گیر عالی و مناسب برای کاهش نور ورودی به محیط منزل در نظر گرفت. در ادامه چند مزایای بارز خرید پرده های زبرا را برای شما خواهیم گفت.

• طراحی های مختلف:

به جرات می توان گفت که پرده های زبرا جزو مدل هایی هستند که در مدل خانه ای با هر استایلی قابل استفاده هستند. هم در خانه هایی که دکوراسیون سنتی و هم در محیط هایی که دارای دیزاین مدرن هستند می توان از مدل های راه راه بهره برد.

بیشتر بخوانید – پرده پانچی چیست؟

• تنظیم نور اتاق:

این مدل ها ترکیبی از پارچه های نازک و ضخیم هستند. همین ویژگی آن ها موجب شده تا به راحتی بتوانید نور اتاق را تنظیم کنید.

پرده زبرا

• تنوع پارچه:

پارچه هایی که در تولید پرده های زبرا بکار می روند دارای طیف وسیعی از رنگ و طرح هستند. می توانید به سراغ خرید رنگ های تیره و حتی مدل های روشن بروید. در انتخاب کردن طرح و رنگ دست شما کاملا باز است.

• محافظت در برابر اشعه های مضر UV:

یکی از راه های مراقبت کردن از وسایل خانه و پوست در برابر اشعه های مضر خورشید استفاده کردن از پرده های زبرا است. همه ما از آسیب هایی که ممکن است توسط این اشعه ها به وسایل خانه برسد آگاه هستیم. با باز کردن کاملا پرده تقریبا ۹۹ درصد از اشعه های UV توسط پرده دفع می شوند.

پرده زبرا

مدل های جدید ۲۰۱۹

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

پرده زبرا

منبع: www.zebrablinds.com

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *