وبلاگ

مدل پرده های جدید پذیرایی

مدل پرده های جدید پذیرایی

در دکوراسیون‌های امروزی از پرده‌های جدیدی استفاده می‌شود که با سایر المان‌های خانه هم می‌توان آن را هماهنگ کرد. پرده جدید پذیرایی باعث می‌شود که زیبایی فوق العاده‌ای در تم خانه ایجاد شود. پرده‌ها در هر خانه‌ای نقش مهمی‌ دارند و با رنگ و طرح‌های مختلفی هم روانه بازار می‌شوند که برای اتاق‌ها، حال، پذیرایی، آشپزخانه و هر مکانی که به پرده احتیاج دارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر جنبه تزیینی که پرده‌ها دارند می‌توانند از فرش‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت کنند. در واقع فرش‌ها دچار پوسیدگی یا رنگ پریدگی نمی‌شوند و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

البته پرده‌ها برای روزهای گرم تابستانی سایه می‌اندازند و در روزهای سرد هم از هدر رفتن انرژی الکتریکی جلوگیری می‌کنند. بنابراین سعی کنید علاوه بر جنس و کیفیت عالی پرده‌ها، در انتخاب طرح و نوع پرده زیبایی چشم گیری را خلق کنید. اصولا پرده‌ای را انتخاب کنید که قابل شستشو باشد و یا این که نصب راحتی هم داشته باشند. برخی پرده‌ها را نمی‌توان شست و پس از هر بار شستن رنگ آن‌ها کمتر می‌شود و جلوه خود را از دست می‌دهند. برای این که اطلاعات بیشتری راجع به پرده‌ها داشته باشید با ما همراه باشید.

مدل پرده های جدید پذیرایی

جنس پرده پذیرایی بهتر است چی باشد؟

جنس پرده پذیرایی بهتر است چی باشد؟

نوع جنس پرده جدید پذیرایی دغدغه افراد زیادی است لذا تنوع پارچه‌ها زیاد است. معمولا هر پارچه به نوبه خود مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و مشخصات منحصر به خود را دارد و همین مسئله منجر به سردرگمی افراد زیادی می‌شود. قبل از انتخاب جنس پرده بایستی به این توجه کنید که برای کدام بخش از خانه‌تان می‌خواهید پرده بخرید، برای پذیرایی، اتاق و یا آشپزخانه. در واقع جنس پرده‌ای که برای پذیرایی انتخاب می‌شود بایستی حالت رسمی داشته باشد. بنابراین باید به سراغ جنس‌های ابریشمی و یا مخملی بروید. اما برای اتاق خواب و یا آشپزخانه می‌توانید جنس‌های کتان را انتخاب کنید. اما برخی کارشناسان متعقدند که تور و یا حریر برای اتاق خواب و استراحت گزینه مناسبی نیست و می‌توانند نور خورشید یا نورهای مصنوعی در شب را به راحتی از خود عبور دهند. در این صورت خوابی مناسب نخواهید داشت و بسیار آزار می‌بینید پس بهتر است که برای آشپزخانه یا پذیرایی از این مدل پارچه‌ها استفاده کنید. پرده‌ها در معرض آلودگی قرار دارند به همین دلیل زود کثیف می‌شوند. پارچه‌های حریر به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی شستشو می‌شوند و گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

مدل پرده پانچ برای پذیرایی 

پرده پانچی یک پرده بسیار ساده است که معمولا برای دکوراسیون‌های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوخت این پرده پذیرایی بسیار راحت است به همین دلیل از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. این پرده‌ها یالان ندارند و با توجه به شیک بودنشان مورد پسند همگان هستند. ویژگی خوب این پرده‌ها استایل و فرم خاصی است که دارند یعنی ایستاده و کاملا بدون چین خوردگی در دو طرف هستند و در عین حال باعث می‌شوند که سقف حال پذیرایی بلندتر به نظر برسد. این پرده‌ها از جمله بهترین پرده‌ها هستند که با توجه به طرح و رنگ زیادی که دارند نسبت به سایر مدل‌ها توجه بیشتری را جلب می‌کنند. در پرده‌های پانچی از پارچه کمتری استفاده می‌شود به همین دلیل هم وزن کمتری دارد هم شستشوی آن راحت‌تر است. البته با توجه به چین‌هایی که این پارچه دارد، خاک کمتری روی آن‌ها جمع می‌شود به همین دلیل دیر به دیر به شستن نیاز خواهند داشت. پراستفاده‌ترین نوع پرده‌های پانچی مدل‌های چاپی هستند که برای طراحی آن‌ها از بهترین و مرغوب‌ترین رنگ‌ها استفاده می‌شود. پرده‌های چاپی در هنگام شستشو رنگ پس نمی‌دهند و کیفیت طرح آن‌ها کم نمی‌شود به همین دلیل ماندگاری بالایی دارند.

مدل پرده پانچ برای پذیرایی 

جدیدترین مدل های پرده پانچی

مدل پرده چاپی برای پذیرایی

اگر به دنبال پرده‌هایی مدرن با طرح‌های متفاوت برای پذیرایی خود هستید می‌توانید از پرده چاپی استفاده کنید. این پرده‌ها در هر طرح و سبکی طراحی می‌شوند یعنی در انتخاب طرح و رنگ و سایز و نوع پارچه و… هیچ محدودیتی وجود ندارد. می‌توانید طرح‌هایی را که در ذهن دارید یا تصویر چهره خود یا فرزندتان را روی آن‌ها چاپ کنید. این روزها استفاده از این پرده‌ها با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌اند و نزد مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. می‌توان این پرده‌ها را علاوه بر پذیرایی در هر مکان دیگری همچون شرکت‌ها، منازل، اتاق‌ها، آشپزخانه، ویلاها، هتل‌ها و… مورد استفاده قرار داد. روی پارچه‌های ساده از هر جنسی می‌توانید طرح خودتان را به چاپ برسانید و در نهایت زیبایی چشم گیری را مشاهده کنید. نصب این پرده‌ها بسیار راحت است و نیاز به تجربه و تخصص ندارد و قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر پرده‌ها دارد. دوخت این پرده‌ها نسبت به پرده‌های سطنتی بسیار راحت‌تر است و به پارچه کمتری هم نیاز دارد بنابراین با هزینه بسیار مقرون‌ به صرفه‌تری می‌توانید آن را تهیه کنید.

مدل پرده چاپی برای پذیرایی

سخن پایانی 

در این مطلب از دیبا شهر راجع به پرده جدید پذیرایی به صورت مختصر مفید حرف زدیم. گفتیم که بهترین پارچه برای پرده‌های پذیرایی حریر، ابریشمی و… هستند در صورتی که نمی‌توان برای اتاق خواب از این پرده‌ها استفاده کرد. سپس دو مدل پرده جدید مناسب پذیرایی را معرفی کردیم که این دو مدل پرده پانچی و چاپی بودند. هر کدام از این پرده‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به خود هستند و می‌توان ترکیبی از آن‌ها را هم تهیه کرد. در واقع هر دو گزینه قیمت کمتری نسبت به پرده‌های سلطنتی و… دارند چرا که از پارچه کمتر و دوخت راحت‌تری برخوردار هستند. و در نهایت در انتخاب طرح و رنگ پرده‌های چاپی محدودیتی نخواهید داشت.

بروزرسانی 29.05.01

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *